Followers

Didie Alias vs Lady Gaga

hye! huh! pagi lagi aku dah nak update post ken -.- tak pe, tak pe! nanti senang! x payah lah susah susah nak update lagi. heeee, title hari nie macam best je kan? hah! memang BEST pun! sebelum tu aku nak bagi korang tgk gambar dulu. okey !

Didie Alias and Lady Gaga


ape pendapat  korang bila tengok DIDIE ALIAS AND LADY GAGA ? Deaorng macam ade CHEMISTRY je kan? HAHA :D jahat ouh akuu .eh tak pe lah! aku bukan nye BAIK pun ken -.- okey! back to the point. sejak 2 menjak 3 menjak nie kan. aku tengok DIDIE ALIAS nie macam mengikut JEJAK LADY GAGA ! macam mana eh boleee jadii macam tu? hurm, pelik ouh! FYI, I HATE LADY GAGA ! :) so sorry kepada dea punye fans :) but i hate her! that's the truth. hari tu, aku tgk ABPBH! then, tetibe camera tujukan kat arah Didie Alias. ouh my gucci! korang tgk x pakaian dea macam mana?  terkejut aku ! pakaian dea sama macam LADY GAGA! xd lah 100% sama ken -.- but kinda the same ouh! fikirkan sape lah tadii . HAHA :DD tu lah ken -.- banyak lagi orng nak dicontohi, lady gaga jugak kau jadi kan IDOLA. HAHA :DD kelakar betul. anyway, sama sama lah kita doakan DIDIE ALIAS tak ikut 100% macam LADY GAGA! hope so, :) tengok je lah. Kalau dea still nak ikut jugak, tak boleh buat apa apa kan? :) so, that's all :) byebye !

                             

A Bunch Of Thanks!

No comments:

Post a Comment

Eh! Si Comel sedang comment laaa.