Followers

Everything Happened For A Reason :)

 hey ! :DD HAHA ! hari nie , aku gi sekolah :)) Macam-macam terjadi . Nak tahu ? HAHA ! :DD okeyy , hari nie : NOOR HAZIRAH , Ketua Tingkatan aku , pindaa . so , kitaorang agak kecewa lah ! Sebab aku rasa SHE's RESPONSIBLE ! dea okey jer ! Aku pun tak de lah BENCI kat dea ken ? -.- SEKARANG LAH , DULU perasaan aku kat dia lain :DD ! so , dea dah pun tinggalkan SHARODZ . Actually, pemindahan dia mengejut ! SECARA TIBA - TIBA ! hurm , apa apa pun , IT HAPPENED FOR A REASON ! okey , tutup cerita pindah-pindah nie . then , ada lagi satu KEJADIAN . HAHA :DD Guess what? HARI INI TAK DE KH! waa ! BEST NYE :DD ! Happy gile bila NAJIHA cakap TAK DE KH ! UNTUNGLAH BUDAK ERT ! so , kitaorang duduk lah kat KELAS UNTUK SATU JAM ! BEST ken ? :DD Jangan jealous ouh , ! :DD apaapa pun IT HAPPENED FOR A REASON ! then , cecite pasal HOMEWORK ! jeng3 ! okey , hari ini HOMEWORK BANYAK ouh , espically , MATHEMATICS , ergh ! Korang semua sedia maklum kan , aku bukan nye minat sangat pun MATH , tapi , boleh lah :DD so , lepas nie kena lah perah otak nak kirakira nombornombor tu , ! sape nak tolong ? engkau ? di ALUALU kan lah ! :DD apaapa pun , cikgu bagi homework tu semua , FOR A REASON . So, korang kena terima hakikat yang semua yang terjadi ada sebabnye ! okeyh ? :DD tu saje lah , till then

A Bunch Of Thanks!

No comments:

Post a Comment

Eh! Si Comel sedang comment laaa.