Followers

Friendship :)

heeeeee (: miss ouh blog nie! *cehceh! konon! padahal hari2 bukak meyh (:* hurm, hari ni aku nak ce cite laaaa sikit pasal FRIENDSHIP. Apa binatang FRIENDSHIP tu? *heleh! tuu pun tak tahu! TENGOK KAMUS laaaa* Kenapa tetibe je aku cerita pasal FRIENDSHIP nieeee? hah! Actually, tadi kat sekolah aku ada accident tau. Ceh ceh! Tak de laaaa. Just problem kecil ! Hurm, tak de ape pun sebenarnye. Korang mesti tertanye tanya an, ape yang berlaku? Okey! Mehmeh! Nak cite nieeeeee. Okeyokey! Tadi..... Jeng3! Okey laaaaaa. SERIUS! (: This is what happened. Baca dialog nie dulu, okey? ----------------------->

Sofia : Ummu, kenapa awak tak photostate lagi kertas SIVIk. Kitaorang semua nak buat cepat lah.
Ummu : Eh! Kamu ingat senang ke?!! Ingat nie sekolah bapak AKU ke?
Sofia : EH! kita tanya awak nak tengking2 pahal?
Ummu : Tak de laaaa. Kau ingat senang ke?!!
Sofia : dah lah kau BLAH laaaa!

Setakat tu je yang aku ingat! (: heeeeee ^^ macam nie. Tadi aku, yanie, akmal, sofia, aliyah, syahira tengah duduk2 memandangkan cikgu takde. Then, kitaorang cakap laaaa pasal SIVIK! Actually, kitaorng cakap pasal SIVIK + UMMU! (: heeeeeeeeee^^ Kitaorng cuma tak berapa nak puas hati sebab kitaorng belum dapat lagi kertas SIVIK! *wuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!* Cikgu ada bagi HOMEWORK and HOMEWORK tu Ummu bertanggungjawab untuk photostate kertas2 tuuuuu. Tapi, dah berapa hari dah dia tak photostate. So, kitaorng a bit GERAM laaaaaaaa. Kitaorng nak siapkan HOMEWORK. *nie yang tak puas ney! ceh!* so, bila Sofia tanya dea tengking2 pulak daaaaaaaaa. HISH! Sakit hati jer! (: Kitaorang pun terdiam bila Sofia and Ummu gaduh! Dengar je laaaaaaaa. Then, satu kelas jadi HURU HARA (: waaaaaaa! Macam2 jeritan aku dengar . Contohnye ----------------------->
1. shhhhhhhhhhhhhhhhhhh! 
2. Diam laaaaaa!
3. Dua orang je yang ada kaitan sampai semua nak masuk campur, pahal?
4. Woiiiii! Diam laaaaaa! (dengan kuat)

hurm, kecoh time tuuuuu. Nasib baik sekolah aku No BOYS ! Then, bermula lah SESI KAUNSELING! (: Tahu tak? sape KAUNSELOR nye? LIYANA and AQILAH . Aku berpindah randah daripada tempat aku ke tempat Sofia, daripada tempat Sofia ke tempat Ummu! (: Best wokk dengar ceramah! HuahuaHua! (: Then, bila dah dengar CERAMAH tu, CIkgu Azlan masuk ! HuahuaHua! SUKENYE!  Macam2 masalah laaaaaa. Hurm, harap korang semua amik iktibar lah ye! (:

"A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgotten the words." 


 
  




A Bunch Of Thanks!

2 comments:

Eh! Si Comel sedang comment laaa.