Followers

Interaction :')

woot, woot ! heeeee! second post. menarik ouh kali nie. aku nak cakap pasal the same girl. NUR FARAH AIN binti RAHMAN. weeeeee^^ suke lah kan kau farah sebab top sangat dalam blog aku :) tumpang gembira (: hurm, pelik lah kau nie, farah. nak tahu sebab ape? korang nak tahu. firstly, tengok semua nie dulu (: ---------->


  • wey EYINN ELMOO ! haha , kau dah dudok sebelah umah aku ! na tnjuk blagak pulak ! kau pkir kau da bgus na amek EX aku ? cermin dri kau lah pompuan !! muke mcam taik SHIAL !! amik gmba owng lak tuhh . dasar budak ta sedar diri !! kau amek EX aku lak tu , dak Muhd Fareedzuan plak pcaye sgt !! 
  • awak tak pernah tulis kat wall awak psal saye .. tapi saye ? tiap hari tulis psal awak . . sedih nyer !!!!!!!!!! jadi gile tros memikir an psal awak tahukk !!!!
  • knape aku bodo sgt !!! knape aku mntk tade pape hubungan ngan die !!!!!!!! aku sygkan die !!!!!!!!!!!!!!
  • gase na nangis nengok an awak !! awak brubah 100% !! nape wak ?? knape !!! pe slah saye kat awak !!!!! jap ,. nak NANGESSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • smpai hati awak an ! saye mseh couple ngan awak , awak list SINGLE . ape awak nhey ? kalau da ta suke ckap arh !! na soh saye wat relationship ngan owng laen ? cam uh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geram gile babi !!!!
  • awak tak pernah tulis kat wall awak psal saye .. tapi saye ? tiap hari tulis psal awak . . sedih nyer !!!!!!!!!! jadi gile tros memikir an psal awak tahukk !!!!
  • best hidop SINGLE !!!!!!!!!!!!
  • awak , tol ker awak buad pembedahan ? sowie lah awak sbab tudoh awak mcm2 slame nhey . tapi . . mcam ta caye !! awak ade owng laen nhey . . .
  • Farah Facrete went from being "in a relationship" to "single."
  • sape na thu ?? ni lah budark yg FB die EYINN ELMOO !! haha , klakar kan muke die ?? ni lah awek dakk Muhd Fareedzuan !!







Wuah! Banyak nye aku copy. sorry ye Farah. Untuk pengetahuan korang semua. Nie lah antara status2 farah kat FB! FYI, aku tak pernah LIKE satu pun status dea. Buat ape wei? hassshhh -.- tah hape je lah status dea. Aku tak hamak langsung nak like laaaa. And ade sekali dea mentioned nama aku at comment dea. Dea kata aku add BF dea.! Wekkkk! Bila masa wei aku ADD bf kau? Kelakar laaa kau nie. Hashhh -.- hape2 je lah, Farah. ape yang kau kejarkan ek , Farah? pelik aku laaaa. Korang! ape pendapat korang tentang bende nie? Tak logik! hiiiihhhh -.- Geram lak aku nan budak nie. Sabar je laaaa. Sape aku nak tentukan dea kan. I'm just an ordinary girl. same as her. so, lantak dea lah nak buat ape pun. None of my businesss. Weet, weeet! Perut dah lapar laaaa.. GTG ! byebye (:



A Bunch Of Thanks!

3 comments:

  1. bapak lhaaa !!
    seyez aq skOng kaw 100%
    nak aje aq ckawp prgai dy cwm ...
    aq nyirap nan dy aww .. adela sOmething dlu dy wadd at aq smpikan skunk aq msh bnci dy ~ even dpan dy aq senyum , aq layan chat dy ..
    hmm tah la ..
    aq hOpe cnurt dy ley bruba .. plizzz r ..

    ReplyDelete
  2. yup! sama2 la doakan dea. dea tu dah capai tahap gile COUPLE ouh,

    ReplyDelete
  3. hahahaha,,, asal mlot dia cam longkang weii? adoyaiii.. nmpk sgt budax hingusan.. lawok2... haha.. gelak2 pai jtuh krusi.. hahaha~

    ReplyDelete

Eh! Si Comel sedang comment laaa.