Followers

Menunjuk jyeah! :)

Assalamualaikum.
Post lagi kan? HAHA XD! Tak pe la. Ni, nak cakap sikit ni. Wohaaaa! Wei, ada budak tu suka sangat menunjuk-nunjuk lah wei.

Waaaa! Tahu lah kau kaya kan? Tak perlu lah nak menunjuk-nunjuk wei. Aku tak heran pun. And kau je yang like status kau! Friends bukan men banyak lagi! :DD Kelakar lah kau wei! :D Hape ler! :') Nak pergi ***** pun nak gebang2 kat FB kah? Waaa! Riak gila kan kau? Tak payah lah. Rutin harian pun nak post kat FB kah? Berbeza dengan post yang macam ni -->
Click to enlarge

Baru lah bermanfaat (: Tak de unsur2 menunjuk-nunjuk, wei :) Hape jyeah kau ni nak tunjuk2. Tak elok lah sayang ku. Kawan aku ke macam ni? Alahai, kita je kenal 1 bulan kan? Lebih kurang lah! :) Hurm, tapi, kau gile lah menunjuk-nunjuk :D Tak pe lah, DOSA kau, aku dah tak boleh buat apa-apa wei. Then, aku tengok dia ni, hari sekolah pun online FB. Tak de keje ke wei? HAHA ,XD ! Yelah, maybe kau dah cukup pandai kan? Kami ni masih lagi little students and perlu banyak buka buku XD!


Yeah! :D And selalu tau nak menggedik dengan kawan kau. Macam LESBO jyeah! :D Meluat aku, cik *teeeettttt* oii! :') Kau nak jadi photographer pun kena blaja pandai2. HAHA xD . Tapi kan Cik *teeeeeettt* nie, tak nak blaja laaa. Tak pe laaaa. 

Eh! sumpah macam camera tersygs aku xD!
Tak perlu laa menunjuk-nunjuk ye! :D Orang pun lama2 meluat. Hasssshhhh -.- Aku pun dah malas nak cakap2 lagi. But, tu lah kau! Dari first time aku kenal kau dekat SEKOLAH KELAS ALIRAN AGAMA then, bila kau pindah sekolah lain, kau bukan lagi macam budak yang aku kenal! :D Woaaa! You'd change a lot my dear! A LOT! It's up to you to choose your own way, Okay? 
kbaiii :D



A Bunch Of Thanks!

No comments:

Post a Comment

Eh! Si Comel sedang comment laaa.