Followers

Allah lebih mengetahui hakikat hujan turun ;]

Assalamualaikum.
Allah Maha Mengetahui segala sesusatu, bukan? So, bila ada apa-apa terjadi jangan tanya :
KENAPA SEMUA NI TERJADI?
Kalau aku, aku akan jawab : Dah Allah yang tentukan, nak buat macam mana! Itu aku? Redha je kan?


ALLAH LEBIH MENGETAHUI HAKIKAT HUJAN TURUN :]
Kononnya lah Mak and Ayah kau meninggal, kau mesti cakap KENAPA SEMUA NI TERJADI? Padahal, dulu kau lah yang tak sayang mak bapak kau :\ Kau tak pernah nak sumbangkan pahala kat mak and ayah kau. Kesian kan? Kita lah dulu yang cakap = Kenapa semua nak kongkong hidup aku? Itu kita kan? Itu kita yang takpernah nak fikir sebelum cakap :| 
Ibu bapa kita tahu yang terbaik untuk kita :) So, jangan nak merungut bila ibu kita suruh buat tu, buat ni. Act, aku pun sama :) Sama macam korang! Sama weii :) Suka merungut! HAHA :D KITA! 

So, lepas ni. Kita pergi peluk cium mak and ayah kita and cakap kat diaorang :


For sure diaorang akan bangga dapat anak macam kau. Ni tak, asyik cakap kat Boypren kau and Girlpren kau. Apa ke jadah nye tu?

jiwang tahuk? =.= HAHA. Chill lah korang. 


LOVE UR PARENTS , OKAY?
SOMETHING MIGHT HAPPENED
SEBAB
ALLAH LEBIH MENGETAHUI HAKIKAT HUJAN TURUN.



A Bunch Of Thanks!

No comments:

Post a Comment

Eh! Si Comel sedang comment laaa.