Followers

Kita Sayang Cikgu Kita.

Assalamualaikum.
Semua buat post pasal cikgu. Aku pun nak buat juga weii ;) Cakap pasal cikgu. 16May. Cikgu semua tunggu tarikh nie bukan? Untung lah cikgu, dapat hadiah :) Tadi, sambutan hari guru, terbaik lah weii :) Tema hari guru sekolah aku ; Arabian :)
Best bukan? Rindu kat cikgu tadika, Cikgu Bad. Rindu kat cikgu sekolah rendah semuanya. Sape lah aku kan kalau tak de cikgu. Time tadika selalu bangga dapat nombor 1. Time sekolah rendah pula, busy dengan UPSR. Alhamdulillah, tercapai 5A akuu :) Thankyou cikgu. Then, sekarang tunggu nak ambil PMR je. Insyaallah. Time tadika, suka pergi sekolah. Aku 'bet korang pun mesti sama kan? Yelah, pergi sekolah pagi. Balik pun pagi. HAHA. Pukul 7 sampai pukul 11. Hehe, time tadika, ada banyak mainan kan? Time tu belum matang lagi. Main masak-masak lah, apa lah. Bila dah sekolah rendah, balik lambat. Macam-macam program ada. Tak kira lah dari darjah 1 sampai darjah 6. Time nak UPSR lagi lah busy. Teknik menjawab lah. HAHA ;) Tapi, tercapai juga kan 5A tu :) Thankyou cikgu. Sekarang dah sekolah menengah dah weii :)
Masing-masing dah besar. Pelajaran pun makin meningkat :) Nak belajar pun makin stress.



Tapi,
macam mana sayang pun aku kat cikgu.
Aku tak mampu nak sayang cikgu aku sama macam Saidina Abu Bakar sayang cikgu.


A Bunch Of Thanks!

No comments:

Post a Comment

Eh! Si Comel sedang comment laaa.